Завдяки добрій рухливості органів
артикуляційного апарату ми правильно вимовляємо різні звуки як ізольовано, так
і в мовленнєвому потоці. Щоб навчити малюка певному звуку - зверніться до
гри, адже саме вона є провідною діяльністю дитини-дошкільника.
Запропонуйте трирічному малюкові
вимовляти той чи інший звук, уважно спостерігаючи за положенням вашого язика та
губ, повторіть звук сумісно, а потім за наслідуванням. Бажано, щоб дитина
контролювала положення своїх губ та язика, користуючись дзеркалом.
Щоб закріпити звук у
мовленні дитини, роботу слід починати з ізольованої вимови певного звука, і
лише згодом переходити до називання слів. В абетці (з альбому для
логопедичних занять з дітьми 3-6 років Ю.Рібцун) на позначення кожного окремого
звука підібрано відповідний символ. Поруч розміщено фотографію дитини, яка
відтворює артикуляцію поданого звука.
Звукову абетку в малюнках дивіться тут
Комментариев нет:
Отправить комментарий