Звукова абетка


            Завдяки добрій рухливості органів артикуляційного апарату ми правильно вимовляємо різні звуки як ізольовано, так і в мовленнєвому потоці. Щоб навчити  малюка певному звуку - зверніться до гри, адже саме вона є провідною діяльністю дитини-дошкільника. 
          Запропонуйте трирічному малюкові вимовляти той чи інший звук, уважно спостерігаючи за положенням вашого язика та губ, повторіть звук сумісно, а потім за наслідуванням. Бажано, щоб дитина контролювала положення своїх  губ та язика, користуючись дзеркалом.

         Щоб закріпити звук у мовленні дитини, роботу слід починати з ізольованої вимови певного звука, і лише згодом переходити до називання слів. В  абетці (з альбому для логопедичних занять з дітьми 3-6 років Ю.Рібцун) на позначення кожного окремого звука підібрано відповідний символ. Поруч розміщено фотографію дитини, яка відтворює артикуляцію поданого звука.

Звукову абетку в малюнках дивіться тут

Комментариев нет:

Отправить комментарий