Приблизно до 4-5 років
у дитини має сформуватися правильна вимова звуків. Однак іноді це не
відбувається: деякі звуки ніяк не даються малюкові. Багато батьків думають, що це виключно вікова
особливість, яка з часом вирішиться сама собою, але це не зовсім так.. Щоб дитина навчилася
правильно вимовляти звуки, їй потрібно навчитися здійснювати складні
артикуляційні дії, спостерігати за роботою артикуляційного апарату, зосереджувати
увагу на окремих моментах артикуляції, знаходити спільне та відмінне в положенні
органів мовлення та свідомо керувати рухами активних органів, контролювати їхню
роботу.
Вироблення точних, повноцінних рухів і
дій, відпрацювання їх, об’єднання простих рухів у складні, відчуття
артикуляційної постави – усе це досягається у процесі виконання дітьми спеціальних
тренувальних вправ – артикуляційної гімнастики. Успіх роботи багато в
чому залежить від застосування різноманітних, цікавих для дітей форм роботи,
оскільки під час тривалого виконання одноманітних артикуляційних вправ діти
швидко втомлюються, часом втрачають інтерес до занять. Щоб цікаво було дітям займатись, потрібно
використовувати різні способи подачі навчального матеріалу. Для дітей потрібна зорова опора, тому доречно використовувати картки із зображенням артикуляційних вправ та
символи-картки.
Позитивно налаштувати дитину на роботу можуть образні назви вправ, або веселі віршики.
Основні правила артикуляційної гімнастики
Основні правила артикуляційної гімнастики
Дивіться, будь ласка, посилання на виконання вправ для губ:
Нижче дається посилання на те, як правильно робити вправи для язика:
Очень интересно и познавательно большое спасибо
ОтветитьУдалитьUnknown,сподіваюся інформація стане в нагоді.
УдалитьС Вашей помощью эти упражнения стали нашими любимыми))Спасибо!
ОтветитьУдалитьЗанимайтесь с удовольствием!
ОтветитьУдалить